Gatecrashers smakebiter på myspace

Gigs, parties, studio sessions, drunken nights - if it involves your band - let´s hear about it!

Moderators: ass fleur, Joachim

Gatecrashers smakebiter på myspace

Postby Eddie Gestapo » 17 Mar 2009 10:53

Heisann folkens! Etter mnd og år som taus spion her inne får jeg vel debutere med et innlegg preget av egenreklame. Skal bare si ifra at jeg har lagt ut noen smakebiter på myspace fra skiva som er planlagt i mai. Miksa ferdig skiva i går så det er ikke mastra enda. Kommer sikkert til å ligger der i temmelig kort tid i tillegg til at jeg bytter ut dem ut med jevne mellomrom så hvis noen er hypp på en tjuvlytt, så kan dere jo bare stikke innom myspace i løpet av de nærmeste dagene for å høre hva vi har drivi og surra med. Bare rop ut hvis det er noen hårreisende brølere vi har oversett i miksinga også. Dvs unntatt leadgitar. Klarte og knekke hånda før jeg skulle opp å rette opp den på et par låter, så da blir den som den er og det er like kult tror jeg. Blir jævlig god på munnspill av å holde seg unna gitar i seks uker og.

Erland
Eddie Gestapo

Re: Gatecrashers smakebiter på myspace

Postby Ringo Kid » 17 Mar 2009 13:21

Her er direkte link: www.myspace.com/gatecrashersrock
Og for dem som også er på facebook, jeg visste ikke at det ligger musikk også der, men det visste Gatecrashers:
http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 643&ref=ts - my band. Der ligger det 5 låter.
Ringo
`This ain´t a house for sleeping beauties!´
Ringo Kid
Site Admin

Postby Eddie Gestapo » 17 Mar 2009 13:32

Var nok ikke alle i Gatecrashers som visste det, Ringo. Facebook var nytt for meg. Hvilke låter ligger der'a?
Eddie Gestapo

Postby Ringo Kid » 17 Mar 2009 13:54

1. Feather Boy a Go Go
2. Wanna be your love
3. Riot Kids
4. House of the Dead
5. Supersonic Girl

Dårlig med kommunikasjon innad i bandet? :wink:
Trodde det var du som ordna med den også. Så da var det i alle fall ikke deg jeg prata med der, her forleden kveld, haha!

Altså, spilleren inne på facebook leder til denne:
http://www.reverbnation.com/controller/ ... oPlay=true
Kanskje det oppklarer litt?
Ringo
Ringo Kid
Site Admin

Postby veanders » 17 Mar 2009 14:16

Konge! Veldig bra Eddie G!
veanders

Postby Eddie Gestapo » 20 Mar 2009 18:18

Takk for det Vegard! Er ikke alltid kommunikasjonen er som den burde være nei, Ringo :) Var nok Andreas du prata med på Facebook. Nå har jaggu finansiering til mastring og trykking falt på plass også så da mastres det til uka. Da er det vel bare å knekke helgas første pils og smelle på noe punkrock i cd-spilleren! Ha en god helg, folkens! Ser vel noen av dere i Sandvika imorra, kanskje?
Eddie Gestapo

Postby Ringo Kid » 23 Mar 2009 02:01

Hva skjedde i Sandvika i helga? Få rapport da!
Ringo
Ringo Kid
Site Admin

Postby Eddie Gestapo » 26 Mar 2009 02:16

Backstreet Girls spilte på musikkflekken. Det ble jo faktisk ingen tur på meg som planlagt, siden jeg prioriterte det eminente punk-bandet Stinky Fingers istedet. Mest av frykt for at det er alt for langt for meg å reise. Men det hadde visst vært jævlig bra. For de som vil ha litt sladder kan Bent som sitter ved siden av meg fortelle at ved siden av bandet er det Åsmund og tildels Vegard han vil huske best. Han legger også ved noe eksempler som krydder, men jeg tror nok du må verifisere dette for meg, Vegard. Han legger jo iblant på litt, han karen der. Nå drakk han jaggu opp resten av colaen min og. Faen!
Eddie Gestapo

Postby veanders » 26 Mar 2009 10:19

Jeg husker Kjetil i fra Sylling best. Som måtte ha pissepause 15 sekunder etter at taxien satte kursen mot Musikkflekken. I tillegg husker jeg meget godt en person (nevner ikke navn), som la igjen visittkortet sitt, snaut 40 cm før dassdøra.
veanders

Postby Eddie Gestapo » 01 Apr 2009 19:39

Heisann! Da har vi mastra skiten også, så da legger jeg vel ut noen HELT ferdige låter i løpet av kvelden. Egentlig skulle vi da ha sendt den til Tsjekkia for trykk osv imorra, men vi har ikke klart å lage coveret enda, så da blir vel det gjort over påske el noe. Skiva blir gitt ut på det for dagen nystarta Gestapo Records, så får vi se om vi klarer lure noen til å hjelpe oss spre skiten etterhvert. Føler meg helt ok selvhøytidlig idag, som nyutklekka platedirektør og greier.. Skal nok holde et øye med de som ingen andre vil ha i neste års Idol bl.a, så får jeg nok enda et ben å stå på økonomisk etter hvert.
Eddie Gestapo

Postby Ringo Kid » 03 Apr 2009 23:05

Det låter godt! Er jo bare kule låter! Men fy faen så rå Had Your Chance er!
Ringo
Ringo Kid
Site Admin

Postby Eddie Gestapo » 04 Apr 2009 17:33

Takker ydmykt, Ringo. Jeg skal sende kred'en videre til Tony, som er mannen bak låta. Setter'n sikkert pris på.
Eddie Gestapo

Postby Ringo Kid » 06 Apr 2009 00:51

Sjølopplevd, vil jeg tro? :wink: Som så mange av oss hehe.
Ringo
Ringo Kid
Site Admin

Postby Eddie Gestapo » 07 Apr 2009 01:08

Vet ærlig talt ikke hvor mye av tekstene hans som er sjølopplevd. Vet ikke om jeg vil vite heller.. :)
Eddie Gestapo

Postby Ringo Kid » 15 May 2009 21:39

Ringo
Ringo Kid
Site Admin

Next

Return to The Shakedown Club